Zoekresultaten
1 - 10 van de 41553 resultaten voor: node onderneming personeel persoonlijke vaardigheden sociale vaardigheden 37 beinvloeden en overtuigen
... om goed leiding te kunnen geven, is beschikken over goede sociale en communicatieve vaardigheden. Het is prettig als u gezegend bent met een flinke dosis charisma, ...
... ook cognitief sterk zijn, problemen goed kunnen analyseren en informatie snel kunnen verwerken en toepassen. Dit vraagt om goede analytische en sociale vaardigheden. Een gezonde portie relativeringsvermogen en ...
... aan de samenwerking, is het belangrijk om ook uw eigen vaardigheden te oefenen. Om soepel samen te werken moet u vooral kunnen omgaan ... mensen. Daarvoor moet u over goede communicatieve en sociale vaardigheden beschikken. Voorbeelden Bij communicatieve ...
... ook voor de taak om werkprocessen soepel te laten verlopen. Persoonlijke vaardigheden die communicatie en een goede verstandhouding met werknemers ...
... handelen Mensen hebben dagelijks behoefte aan contact en aandacht. Als OR-lid kun je daarvan gebruikmaken door bewust contacten te ... positie Kom je terecht in een gesprek over de onderneming en de OR, wees je dan bewust van je positie. Je collega’s weten ... daarvan kun je actie ondernemen. 4.4 Ontwikkel je sociale vaardigheden ...
argumenten Wilt u de ander beïnvloeden of hem overtuigen van uw visie, dan moet u sterk in uw schoenen staan. U moet uw ... al een heel eind. U stapt het gesprek dan zelfverzekerder in en kunt uw argumenten overtuigender brengen. Presenteren niet ...
... om goed leiding te kunnen geven is beschikken over goede sociale en communicatieve vaardigheden. Uit onderzoek blijkt ook dat leidinggevenden met goede sociale ...
... een debiteur vraagt om een aantal professionele en sociale vaardigheden, zoals inzicht, tact, deskundigheid, doorzettingsvermogen en ... lopende klachten Vóórdat een werknemer van uw onderneming een gesprek begint met een debiteur, moet hij beschikken over alle ...
... van scenario’s als bijvoorbeeld hybride vergaderen en hybride communiceren zijn de digitale vaardigheden van u en uw teamleden. Digitale vaardigheden verwijzen naar het ...
cognitieve vaardigheden conceptuele vaardigheden Niet alleen uw sociale en communicatieve vermogens zijn van groot belang bij leidinggeven. Ook uw ...
- 1 van 4156
- ››