U bent hier

2.1 Situatie in fases opdelen

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier Arbo Rendement
Publicatiedatum: november 2019

bemiddelaar

verliezer

Stel: een melder klopt bij de vertrouwenspersoon aan met de vraag hoe hij een klacht kan indienen bij de klachtencommissie. De vertrouwenspersoon probeert dan eerst een beeld te krijgen van de situatie en te verkennen of er nog andere mogelijkheden zijn, bijvoorbeeld een gesprek – al dan niet onder begeleiding van een bemiddelaar – met degene die wordt beschuldigd. Hoe verder de situatie is geëscaleerd, hoe formeler de aanpak. Dat betekent ook dat er meer persoonlijke schade zal zijn, dat de

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in