2.2 De ladder
stappen
De escalatieladder bestaat uit zeven stappen, die hieronder worden uitgelegd.
2.2.1 Van onvrede tot klacht
ongewenst gedrag
In deze fase is een werknemer ontevreden over gedrag van één of meerdere mensen. Hij ervaart het als ongewenst. De werknemer probeert dit aan de orde te stellen bij deze persoon of personen of een (andere) collega. Ook kan hij zijn verhaal doen bij bijvoorbeeld zijn leidinggevende, een manager of de ondernemingsraad (OR). Een optie is om degene die het ongewenste
Probeer Fundament nu 14 dagen gratis
Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:
Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie
Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.
Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank
Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.
Gratis adviesdesk
Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.
Toegang tot Rendement.nl
Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.
U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.