U bent hier

6.2 Taken vertrouwenspersoon

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier Arbo Rendement
Publicatiedatum: juni 2017

luisterend oor

informatiebron

Een vertrouwenspersoon moet in eerste instantie een luisterend oor zijn. Werknemers die worstelen met mentale problemen of met bijvoorbeeld werkdruk, kunnen bij de vertrouwenspersoon terecht met hun verhaal. Uiteraard kunnen ze daar ook advies vragen, maar het is in eerste instantie erg belangrijk dat de werknemer vooral wordt gehoord. Op die manier signaleert de vertrouwenspersoon problemen die anders niet boven water komen. Dat is belangrijk voor uw organisatie, de vertrouwenspersoon

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in