U bent hier

3.2 Samen zoeken naar oplossingen

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier Arbo Rendement
Publicatiedatum: november 2019

escalatieladder

In hoofdstuk 2 heeft u kunnen lezen over de escalatieladder. In elk stadium kan een vertrouwenspersoon met de melder diverse oplossingen verkennen. Nu komt de ladder opnieuw aan bod, met per stap de taak van de vertrouwenspersoon.

3.2.1 Van onvrede tot klacht

In de eerste fase is de vertrouwenspersoon nog niet in beeld. Als de vertrouwenspersoon onvrede signaleert, kan hij de potentiële melder wel vertellen dat hij vertrouwenspersoon is in de organisatie en een luisterend oor kan bieden.

3.2.2 Het informele

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in