U bent hier

3.4 Informeren en communiceren

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier OR Rendement
Publicatiedatum: oktober 2014

concurrentie

Goede marketing en communicatie met de buitenwereld is voor een onderneming van levensbelang. Zeker in branches waar de concurrentie te snijden is. Het beeld dat consumenten hebben van uw onderneming en het product of de dienst die u levert, bepaalt het succes van de organisatie en geeft garantie voor het werk. Iedere onderneming informeert en communiceert zowel intern als extern. In al die communicatiestromen zitten doelbewuste pogingen om een positief beeld te schetsen van de onderneming en het product.

Het

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in