Zoekresultaten
1 - 10 van de 28558 resultaten voor: organisatie leidinggeven timemanagement wat timemanagement 13 timemanagement uw team
... een rommelige werkplek kunnen bijvoorbeeld tijdrovend zijn. Timemanagement vergt dan ook een mentaliteitsverandering, maar blijf realistisch in wat het voor u kan betekenen. U moet niet rekenen op twee keer zo veel tijd, ...
... aan dat u wilt dat de bestuurder een cursus timemanagement aanbiedt aan uw achterban. Werkt u al flexibel of vindt u deze voorwaarde niet noodzakelijk, ... komt, direct af te handelen; selectief te zijn in wat zij lezen en hierin slimme keuzes te maken; snelleestechnieken te ...
... bieden. doelen stellen U kunt een cursus timemanagement zelf voorstellen aan de werkgever of de handen ineen slaan met ... helpen. Ze doen er goed aan: selectief te zijn in wat ze lezen en hierin slimme keuzes te maken; snelleestechnieken te ...
... te maken met drie zaken: discipline; planning; organisatie. Kink in de kabel verbetering directe ... zélf verbetering kunt aanbrengen. Er is ook aandacht voor timemanagement in teamverband. Want vrijwel iedere professional heeft ook te ...
Timemanagement is van belang om efficiënt te kunnen werken. Bepalen welke ... van de vier soorten activiteiten een taak behoort. Zo wordt uw to-do-list heel overzichtelijk en ziet u snel welke taken u voorrang moet geven. Bekijk ’t: timemanagement is heel eenvoudig ...
... werknemer, maar bereiken geen resultaat. Een training timemanagement of feedback is bijvoorbeeld goed bedoeld, maar lost in de ... om uw collega’s aan het roer te zetten. En daar heeft de organisatie ook baat bij; zo maakt u optimaal gebruik van de kennis van het ...
... er alleen als het misgaat of weet de leidinggevende wat er speelt en is preventie mogelijk? Staat de leidinggevende open voor ... Waar mensen samenwerken, is leiderschap nodig. Zeker als uw organisatie zich inzet om diversiteit binnen te halen. De leidinggevende stuurt ...
... met verschillende competenties, rollen en karakters. Maak uw team ook niet te groot. Een effectief team bestaat uit maximaal vijftien ... geeft. Het is meestal een vaste groep werknemers in uw organisatie die samen verantwoordelijk is voor een bepaald proces. In ... taak of activiteit in handen van een teamlid. 9.4 Leidinggeven aan een team ...
Bij het introduceren van timemanagement moet iedereen zijn manier van tijdsindeling veranderen. En ... tegenhouden zijn: de organisatiestructuur van je organisatie; gebrek aan vaardigheden; lastige leidinggevenden.; ... een olievlek uit binnen de organisatie. Meestal duurt het wat langer, en moet je iedereen wat meer in de goede richting duwen. ...
... onder werknemers, omdat ze zo helder krijgen waar de organisatie naartoe wil. Ook voor uw organisatie zijn leidinggevenden een ... hoe belangrijk de organisatie het nieuwe gedrag vindt en wat de consequenties zijn als er niets gebeurt. Dat kan een risicofactor zijn ...
- 1 van 2856
- ››