Zoekresultaten
1 - 10 van de 16158 resultaten voor: organisatie non profit sponsoring 7 conflicten
ruil Voor het organiseren van evenementen zijn non-profitorganisaties vaak aangewezen op sponsors. In ruil voor de ... maar ook in de vorm van goederen of diensten), maakt uw organisatie reclame voor het bedrijf. 5.2.1 Dienst voor de BTW ...
donatie Sponsoring is een wederkerige overeenkomst. De ene partij (de sponsor) levert ... voortvloeiend uit de hoofdactiviteit van de gesponsorde. Sponsoring komt dus altijd van twee kanten en daarin ligt ook meteen het ... die u heeft binnen het sponsor- en marketingbeleid van de organisatie. 9.3.3 Afspraken vastleggen sponsorrelatie In ...
... over in te zetten communicatiemogelijkheden, dan scoort sponsoring, in vergelijking met andere media, minder goed op het punt ... op het communicatieve vlak. Maak van het onderwerp ‘conflicten in de kiem smoren’ een terugkerend punt op de agenda voor het ... en to the point opereren tijdens de sponsorrelatie. 7.1 Conflicten voorkomen ...
prestatie U kunt sponsoring als volgt opvatten: ‘Sponsoring is een wederkerige overeenkomst, waarbij de ene partij (de sponsor) ... de sponsor. Dit zijn concreet de mogelijkheden waarmee een organisatie zichzelf en haar producten en diensten via sponsoring kan promoten ...
... In alle organisaties waar mensen samenwerken, komen conflicten voor. Conflicten hebben een slechte naam, maar dat is niet altijd terecht. Als een ...
... om een evenement (deels) te laten sponsoren, aangezien uw organisatie in zo’n geval zelf niet voor alle kosten hoeft op te draaien. U ... kosten voor bijvoorbeeld hapjes, drankjes of muziek. Sponsoring kan naar twee kanten werken. Uw eigen organisatie heeft er profijt ...
... die normaliter niet zijn vrijgesteld van BTW. Ook bij sponsoring, als de vrijgevigheid de vorm heeft van wederkerigheid, bent u ... fondsen- werving Als de hoofdactiviteiten van uw organisatie zijn vrijgesteld, zijn de fondsenwervende activiteiten ook ...
... sponsor willen zijn. Er zijn diverse redenen waarom sponsoring voor organisaties interessant is. Communicatie ... kranten of bladen, maar het kan ook via sponsoring. Voor een organisatie kan dit, juist in economisch mindere tijden, een uitstekend en vaak ...
... is dat u nooit akkoord zult gaan met een voorstel van een organisatie om vooralsnog maar één jaar hoofdsponsor te worden van uw ... aantoonbaar ten minste één huis meer verkocht dankzij de sponsoring en in jaar 2 en 3 ten minste twee huizen.’ Het succes van ...
... voor gekozen omdat het meer flexibiliteit biedt. 2.7 Organisatie ...
- 1 van 1616
- ››