Zoekresultaten
1 - 10 van de 31000 resultaten voor: node or medezeggenschap arbeidsvoorwaarden goede communicatie over arbeidsvoorwaarden 44 voeren
... en te zoeken naar verbetermogelijkheden. U komt vier soorten arbeidsvoorwaarden tegen: het gaat om primaire, secundaire, tertiaire en ... ze draaien meer om welzijn. Denk aan bedrijfsuitjes, goede werkvoorzieningen, sportfaciliteiten of een bedrijfskantine. De quartaire ...
arbeidsvoorwaarden Het grootste deel van de cao-regelingen heeft ... als hij met individuele werknemers afspraken maakt. En de OR moet in de gaten houden of individuele afspraken over salarisgerelateerde voorwaarden niet strijdig zijn met cao-afspraken ...
... per week zal werken ter sprake. Naast zulke primaire arbeidsvoorwaarden zijn er ook secundaire en tertiaire arbeidsvoorwaarden. Denk ... vervoer moet bijvoorbeeld noodzakelijk zijn voor een goede klantrelatie. Hoe de werknemer bij die klant komt, mag hij zelf bepalen. ...
... onderscheid tijdstip Bij de inventarisatie van arbeidsvoorwaarden kunt u in elk geval onderscheid maken tussen primaire en ... soms vaag. In feite maakt het ook niet zo veel uit, als uw OR deze maar niet over het hoofd ziet bij de inventarisatie van ...
... arbeidsvoorwaarden. 7.6.1 Overgangsregeling OR Een overgangsregeling kan nodig zijn om duurzame aanpassingen in te ... de afspraken die daarin zijn vastgelegd. Betrek de medezeggenschap. Als er een OR of PVT is, betrek die er dan op tijd bij. Op ...
... leest, begrijpt én uitvoert, is niet voldoende. U moet uw communicatie aanpassen aan de medewerkers, zodat u iedereen bereikt en de ... te stellen. Daarna is het moment aangebroken om dit goede gedrag te ‘bevriezen’: ervoor te zorgen dat het nieuwe gedrag inslijt ...
... leest, begrijpt én uitvoert, is niet voldoende. U moet uw communicatie aanpassen aan de medewerkers, zodat u iedereen bereikt en de ... te stellen. Daarna is het moment aangebroken om dit goede gedrag te ‘bevriezen’: ervoor te zorgen dat het nieuwe gedrag inslijt ...
... leest, begrijpt én uitvoert, is niet voldoende. U moet uw communicatie aanpassen aan de medewerkers, zodat u iedereen bereikt en de ... te stellen. Daarna is het moment aangebroken om dit goede gedrag te ‘bevriezen’: ervoor te zorgen dat het nieuwe gedrag inslijt ...
... leest, begrijpt én uitvoert, is niet voldoende. U moet uw communicatie aanpassen aan de medewerkers, zodat u iedereen bereikt en de ... te stellen. Daarna is het moment aangebroken om dit goede gedrag te ‘bevriezen’: ervoor te zorgen dat het nieuwe gedrag inslijt ...
... leest, begrijpt én uitvoert, is niet voldoende. U moet uw communicatie aanpassen aan de medewerkers, zodat u iedereen bereikt en de ... te stellen. Daarna is het moment aangebroken om dit goede gedrag te ‘bevriezen’: ervoor te zorgen dat het nieuwe gedrag inslijt ...
- 1 van 3100
- ››