Zoekresultaten
1 - 10 van de 10512 resultaten voor: onderneming administratie data analyse 5 programmeertaal r
volledig datagedreven Geen enkele onderneming kan functioneren zonder gegevens. Sommige ondernemingen zijn volledig datagedreven, andere gebruiken data alleen voor hun logistiek, HR of administratie. Of u nu veel of weinig informatie heeft, voor eenieder geldt dat ...
... vaak ook vragen op; mogelijke businessvragen die om een analyse vragen. Metrics zijn daarbij een eerste stap in de analyse. U wilt ... de HR-professionals in uw organisatie ineens statistici en data-analisten worden. Complexe vraagstukken Gaat u analysevragen ...
HR-databronnen big data Vaak zijn er veel meer data beschikbaar ... u gebruiken, en welke niet? Dat moet u voorafgaand aan een analyse of rapport bepalen. Hierbij gaat het niet enkel om wetgeving, maar ... het invoeren van nieuwe werknemers in het systeem of de administratie rondom verzuim, meer automatiseren voor het optimaliseren van ...
... overzichten zijn voor uzelf uiteraard ook handig. 5.2 Administratie ...
... aantal] termijnen.’ Daarnaast moet u voor uw eigen administratie uiteraard goed vastleggen: wanneer u aan welke werknemer ... voorschot buiten het loonbeslag om uitbetalen, omdat dit uw onderneming in een vervelende (financiële) positie brengt (zie hoofdstuk 9). ...
... heeft. Dat betekent vaak een behoorlijke speurtocht in de administratie of in de archieven naar de aankoopbewijzen, facturen of andere ...
Met een sterke analyse en eigen onderzoek naar verschillende perspectieven bent u een goede ... juist belangrijk vindt. u de OR wilt profileren in uw onderneming. Gewone oplossing weinig risico Speelt er een ... zijn actieve invloed omdat de vaart eruit is. 4.5 Actie ondernemen ...
... en flexibele structuur voor het ophalen en opslaan van de data afkomstig uit verschillende bronsystemen (zie paragraaf 1.4 en hoofdstuk ... het leggen van relaties tussen tabellen (zie hoofdstuk 5) en het maken van analyses door middel van berekeningen (zie hoofdstuk 7). ...
... (zie ook 2.1)? Hoe verloopt de communicatie (zie ook 2.5)? Zijn er al derden betrokken bij het oplossen van het conflict, zoals ...
... controle De algemene verplichting om een administratie te voeren en deze gedurende een bepaalde periode te bewaren, is ... voeren. De administratieplicht houdt in dat u alles rond uw onderneming op zodanige wijze administreert en bewaart dat de rechten en ...
- 1 van 1052
- ››