Zoekresultaten
1 - 10 van de 19820 resultaten voor: organisatie non profit besturen 3 moeiteloos praten communicatiestijlenmodel 31 inhoud
... deze hoofdstukken. Een verdere uitwerking volgt in paragraaf 3.3, 3.4 en 3.5. 3.2.1 Sponsormogelijkheden In het eerste hoofdstuk ... van het eerste hoofdstuk is een beschrijving van de organisatie. In het tweede hoofdstuk wordt ingegaan op de verschillende ...
herkennen Het Communicatiestijlenmodel is een praktisch model waarmee u uw eigen ... Social Style Model James Taylor Het Communicatiestijlenmodel is ontstaan vanuit het zogenoemde Social Style Model, ... wel een hoofdlijn te ontdekken in de communicatie. 3.1 Inhoud ...
herkennen Het Communicatiestijlenmodel is een praktisch model waarmee u uw eigen ... Style Model James Taylor varianten Het Communicatiestijlenmodel is ontstaan vanuit het zogenoemde Social Style Model, ... wel een hoofdlijn te ontdekken in de communicatie. 3.1 Inhoud ...
... ondernemingsraad schriftelijk informatie over de hoogte en inhoud van de arbeidsvoorwaardelijke regelingen en afspraken per verschillende ... daarbij tevens schriftelijke informatie over de hoogte en inhoud van de arbeidsvoorwaardelijke regelingen en afspraken met het bestuur ...
... helemaal geen actie. Schakelt de OR hulp in van buiten de organisatie, dan valt de keus op een trainer of adviseur (94,6%), de vakbond ... respondenten is 45% werkzaam in de profit sector, 39% in de non-profit sector en 16% bij de overheid. Het gemiddelde zetelaantal van de ...
... helemaal geen actie. Schakelt de OR hulp in van buiten de organisatie, dan valt de keus op een trainer of adviseur (94,6%), de vakbond ... respondenten is 45% werkzaam in de profit sector, 39% in de non-profit sector en 16% bij de overheid. Het gemiddelde zetelaantal van de ...
... U vindt zo’n voorbeeldreglement in hoofdstuk 10. 1.3.1 Verkiezingen hoe lang kiesgroepen kiesstelsel ... aan de volgende kwesties: Hoe lang moeten mensen in de organisatie werken om kiesgerechtigd of verkiesbaar te kunnen zijn? Wel of ...
Het communicatiestijlenmodel is een praktisch model waarmee u de communicatiestijl ... op uw gesprekspartner(s). Social Style Model Het communicatiestijlenmodel is ontstaan uit het zogenoemde Social Style Model, ... van twee zogenoemde gedragsdimensies: ruimte innemen en inhoud van de communicatie. Inhoud Een belangrijk herkenningspunt bij ...
... Beschouwende stijl: bereid een gesprek voor, richt u op inhoud en doelen, neem de tijd, wees helder en concreet. Directieve stijl: ... in de communicatie van de werknemer. 1.2. Het communicatiestijlenmodel toepassen ...
De kosten die een organisatie maakt voor ICT zijn heel divers en bestaan uit vele componenten. Er ... ICT te maken. Een belangrijke vraag is of de ICT binnen de organisatie gezien wordt als een cost center of profit center. Wat is het verschil? Om de ICT-kosten van een organisatie ...
- 1 van 1982
- ››