Zoekresultaten
1 - 10 van de 14801 resultaten voor: node onderneming administratie verslaglegging 2 financieel verslag 24 overige gegevens
... en notulen vastleggen en bewaren. De omvang van uw administratie zal dan ook afhankelijk zijn van de omvang van de onderneming en wat voor werkzaamheden u verricht. Elektronische ... converteren om de vorm en inhoud ervan te behouden. 2.3 Overige gegevens ...
... voor bepaald, dan moet u ze zo spoedig mogelijk uit de administratie verwijderen. Nergens in de wet staat aangegeven hoe uw ... om persoonlijke gegevens van (ex-)werknemers. 5.2 Overige gegevens ...
... in een controleverklaring en die wordt opgenomen onder de overige gegevens (zie hoofdstuk 7). Onderdelen zeggenschap ... indien deze afwijkt van die van de rechtspersoon. 2.4 Overige gegevens ...
... moet de ambtelijk secretaris weten wat het doel is van het verslag en voor wie het is bedoeld. Vergaderverslagen hebben de volgende ... benoem zaken die al een bepaalde voortgang hebben. 4.2.1 Gestructureerd vergaderen vergaderdiscipline ...
boedel De curator is verplicht om verslag uit te brengen over de toestand van de boedel. Dit is geregeld in ... kan de rechter-commissaris deze termijn verlengen, aldus lid 2. In de praktijk is het echter wenselijk dat de schuldeisers snel worden geïnformeerd over het faillissement. Recofa verslag In de Recofa-richtlijnen voor faillissementen en surseances van ...
... Er zijn nog vele andere instanties te bedenken die de gegevens uit de polisadministratie gebruiken, zoals: Agentschap NL: heeft ... de Europese Unie gegevens uit de polisadministratie. 2.4 Overige instanties ...
... Zo moet u ervoor zorgen dat u de overeenkomsten van uw onderneming met opdrachtnemers controleert op het belonen conform de nieuwe ... die overeenkomsten dringend worden aangepast. uw administratie Verder betekenen de wijzigingen dat u het aantal uren moet ...
... (ASP)HEADER_BREAK controleprocedure Een onderneming die de hardware en software in huis heeft waarop klanten – via ... Een applicatie waarmee de financiële administratie, de voorraadadministratie, de inkoop- en verkoopadministratie en ... de klant tot en met de betaling van de inkoopfactuur. 2.3 Overige begrippen ...
... heeft. Dat betekent vaak een behoorlijke speurtocht in de administratie of in de archieven naar de aankoopbewijzen, facturen of andere ... bent en of u eventueel maatregelen moet nemen. 4.2 Administratie ...
... na iedere OR-vergadering maakt de secretaris daarvan een verslag en stuurt hij dit in concept naar de OR-leden. De leden hebben de ... De secretaris maakt het verslag bekend aan de in de onderneming werkzame personen en aan de ondernemer. Het verslag bevat geen ...
- 1 van 1481
- ››