U bent hier

3.2 Indruk van de afnemer

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier FA Rendement
Publicatiedatum: augustus 2021

Bij het binnenhalen van klanten zijn veel ondernemingen geneigd om vooral aandacht te besteden aan de indruk die zij maken op een potentiële afnemer. In het kader van een goed debiteurenbeleid is het echter ook belangrijk om na te gaan welke indruk u krijgt van de afnemer.

3.2.1 Bezoek

potentiële klanten

zaken op orde

U kunt er daarom ook voor kiezen om een potentiële klant eerst eens een keer te bezoeken. Dat geeft u de mogelijkheid om antwoord te vinden op vragen als: Hoe is de ontvangst? Hoe is

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in