3.2 Indruk van de afnemer
Bij het binnenhalen van klanten zijn veel ondernemingen geneigd om vooral aandacht te besteden aan de indruk die zij maken op een potentiële afnemer. In het kader van een goed debiteurenbeleid is het echter ook belangrijk om na te gaan welke indruk u krijgt van de afnemer.
3.2.1 Eerste indruk
potentiële klanten
U kunt er daarom ook voor kiezen om een potentiële klant eerst eens een keer te bezoeken. Dat geeft u de mogelijkheid om antwoord te vinden op vragen als: Hoe is de ontvangst? Hoe is de sfeer in de onderneming? Bij het
Probeer Fundament nu 14 dagen gratis
Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:
Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie
Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.
Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank
Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.
Gratis adviesdesk
Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.
Toegang tot Rendement.nl
Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.
U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.