Zoekresultaten
1 - 10 van de 41411 resultaten voor: node or medezeggenschap fysische factoren werkplek gezondheidsrisicos 105 risico inventarisatie en
beeldschermwerkplek Fysische factoren zijn onlosmakelijk verbonden met de werkomgeving en komen op alle ... vallen: Temperatuur en luchtverversing. Op een werkplek mag de temperatuur geen schade veroorzaken aan de gezondheid. Denk ...
verminderen Wilt u weten of het nodig is om risico’s te verminderen, en hoe u dat moet doen, dan moet u allereerst de ... aan de hand van checklists ook wel bekend als een risico-inventarisatie. Checklist vragenlijst Werkgevers gebruiken ...
... is het belangrijk om de (wederzijdse) afhankelijkheid en samenhang van functies te bekijken en niet iedere functie apart te beschrijven. 2.1.1 Organisatiestructuur ...
... beperken Volgens de Arbowet moet u PSA opnemen in de risico-inventarisatie en -evaluatie en in het plan van aanpak maatregelen om PSA te ...
... medezeggenschapsorgaan weet wat er speelt in de organisatie en kan u over personeelsgerelateerde zaken adviseren. Bovendien geeft de Wet op de ondernemingsraden (WOR) de OR een aantal wettelijke rechten bij het inrichten van een duurzaam ...
... factoringmaatschappij – neemt een uitstaande factuur over en betaalt u het openstaande bedrag. Uw klant betaalt op zijn beurt weer uw ... van factoring is de snelle betaling. Daarnaast beperkt u het risico dat uw debiteuren u niet betalen. Uw factuur snel betaald ...
persoonlijke factoren Is er sprake van werkstress in uw organisatie? Gaat het om ... eens langs bij de ondernemingsraad. Misschien hebben de OR-leden signalen van verhoogde werkdruk opgevangen. Checklist overbelasting Een checklist kan u ook helpen bij de inventarisatie van de werkdruk. Zijn meer dan drie van onderstaande signalen ...
... of toch een kantoortuin? Bij het maken van een nieuwe werkplekindeling komt nogal wat kijken. Om een goede indeling te kunnen ... Alleen dan kunnen uw medewerkers efficiënt(er) en prettig(er) werken. Afstemmen op behoeften en omstandigheden ... taakeisen en behoeftes van medewerkers. Een gedegen inventarisatie is dus echt van groot belang! Alleen dan kan de werkgever ...
Een inventarisatie leidt tot een overzicht van de risico’s op een afdeling of ... waarbij u vaststelt hoeveel mensen erbij betrokken zijn en wat de mogelijke gevolgen kunnen zijn. Bij de evaluatie kent u vervolgens ...
... wordt blootgesteld. Dat doet u door de volgende factoren mee te nemen: het gewicht van de last; de tilfrequentie; ... Het continu faciliteren van een veilige en gezonde werkplek voor alle werknemers is een proces dat u beleidsmatig moet aanpakken. ...
- 1 van 4142
- ››