U bent hier

6.1 Diverse hulplijnen

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier HR Rendement
Publicatiedatum: oktober 2018

oplossing

Als er een conflict ontstaat met de werknemer tijdens het re-integratietraject kan de werkgever bij diverse personen te rade gaan voor hulp bij oplossing van het geschil.

Casemanager

ernstig

Sowieso kan de aangestelde casemanager (zie paragraaf 4.3) een grote rol spelen bij het oplossen van een arbeidsconflict. Hij is immers degene die de zieke werknemer begeleidt en het re-integratietraject in goede banen leidt, en dus de gemaakte afspraken rond de re-integratie kent.

Als het een

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in