Zoekresultaten
1 - 10 van de 27296 resultaten voor: organisatie leidinggeven risicomanagement 1 introductie 15 wat risicomanagement
duurzaam voordeel drie gebieden Risicomanagement moet leiden tot een duurzaam voordeel. De voordelen van het ... moeten dus opwegen tegen de kosten van dit proces. Maar wat zijn die voordelen? De voordelen van een goed risicomanagementproces zijn ... zo effectief en efficiënt mogelijk in te zetten. 1.6 Waarom risicomanagement? ...
... voordeel te behalen. Afweging besluit Risicomanagement zorgt ervoor dat je een goede afweging maakt tussen te behalen ... gericht op het gecalculeerd nemen van risico’s. 1.5 Wat is risicomanagement? ...
... niet. De grootste bedreigingen komen vaak van buiten! Risicomanagement moet daarom zowel intern als extern gericht zijn en altijd rekening houden met (externe) dynamiek. 1.7 Risicomanagement, een dynamisch proces ...
draagkracht Leidinggeven betekent niet simpelweg dat u uw medewerkers vertelt wat ze moeten ... samenwerking bevorderen en schouderklopjes uitdelen. 1.1.1 Definitie beïnvloeden samenwerken Wat houdt ... zover zien te krijgen dat ze doen wat goed is voor de organisatie, met zo min mogelijk wrijving en tijdverlies. Het resultaat is dat ...
... en factoren die bijdragen aan inclusief leiderschap. 7.4.1 Rol van leidinggevenden vragen De leidinggevende is cruciaal bij ... Waar mensen samenwerken, is leiderschap nodig. Zeker als uw organisatie zich inzet om diversiteit binnen te halen. De leidinggevende stuurt ...
... stellen bij de OR-verkiezingen , uitzendkrachten gaan na 15 maanden medezeggenschapsrechten opbouwen en kunnen zich na (15+3=) 18 maanden kandidaat stellen voor de OR van de inlenende organisatie. In het OR-reglement kunnen kortere of langere termijnen staan, dus ...
... van 3%. De jaarlijkse pensioenopbouw bedraagt 1,50% over de pensioengrondslag. De deelname aan de pensioenregeling eindigt ... loon) over alle jaren. In dit voorbeeld is dat € 15.100 aan ouderdomspensioen. Beschikbarepremieregeling Bij een ... loon, de AOW-franchise en het opbouwpercentage. 5.1 Introductie met voorbeeld ...
Vóórdat een organisatie met een nieuwe huisstijl naar buiten treedt, moet ze eerst intern ... op orde hebben. Logistiek en administratief, maar ook wat betreft de communicatie. Werknemers moeten de huisstijl namelijk in de ... een manier is om het grootser aan te pakken. Een feestelijke introductie van de nieuwe huisstijl geeft werknemers meer het idee dat deze ook ...
... ben het helemaal zat! Nu heeft Marie alweer niet opgeleverd wat ik met haar had afgesproken. Ik wil dat je haar vertelt dat ze het rapport ... waarmee Edward deels zijn zin krijgt, maar Marie ook. 1.15. In de praktijk ...
draagkracht top-down bottom-up Leidinggeven betekent niet simpelweg dat u uw werknemers vertelt wat ze moeten ... zover zien te krijgen dat ze doen wat goed is voor de organisatie, met zo min mogelijk wrijving en tijdverlies. Het resultaat is dat ...
- 1 van 2730
- ››