Zoekresultaten
1 - 10 van de 20560 resultaten voor: organisatie leidinggeven verandermanagement 2 organisatie ontleed 23 organisatiestructuren
... van de organisatieonderdelen en coördinatiemechanismen. 2.3.1 De ondernemende organisatie veranderingen Iedere organisatie begint als ... ook de manier van werken, is één van de lastigste zaken in verandermanagement. 2.3 Organisatiestructuren ...
... uw OR ook inzicht geven in de organisatiestructuur van de organisatie, omdat deze structuur direct van invloed kan zijn op de financiële ... medezeggenschapsrol effectief te kunnen vervullen. 2.5.1 Artikel 31a WOR Artikel 31a WOR benadrukt het belang van financiële ...
... ‘structuur’ in het 7S-model duidt de vormgeving van de organisatie aan. Een handig hulpmiddel hiervoor is het organogram. Vraag deze ... coördinatie, lijn-, staf- en functionele indeling van de organisatie. Pak het organogram van uw organisatie er eens bij en kijk ...
... dat er eerst een strategie moet worden bepaald voordat een organisatie gebouwd kan worden. Tegenwoordig is dit niet meer altijd waar. Dat ... kunnen houden in zo’n turbulente omgeving. Niet iedere organisatie is hierin succesvol. Volgens diverse onderzoeken leiden ... of deze kunnen ontwikkelen. 4.2 De juiste organisatiestructuur kiezen ...
... voor gekozen omdat het meer flexibiliteit biedt. 2.7 Organisatie ...
... het 7S-model zag u al welke facetten van belang zijn in uw organisatie, maar moet u nu bijvoorbeeld meer strategie toevoegen of andere ... misschien ook zou willen, helemaal opnieuw beginnen is bij verandermanagement niet mogelijk. Missie en visie. Als u een ...
... Waar mensen samenwerken, is leiderschap nodig. Zeker als uw organisatie zich inzet om diversiteit binnen te halen. De leidinggevende stuurt ... basisbehoefte – te faciliteren. In paragraaf 7.2.2 las u dat het belangrijk is dat de top van een organisatie het thema ...
... de hoogte te stellen van de visie op hybride werken die de organisatie heeft opgesteld. Is die er niet of bent u vanuit de organisatie de verantwoordelijke die zich gaat bezighouden met hybride werken, ... voor de verdere uitrol aan te raden. 2.2 Visie van de organisatie ...
... bezetting Een flexibele werkplanning biedt uw organisatie veel voordelen. Het helpt bij het creëren van een optimale ... benut en overwerk niet langer nodig is. Overuren hoeft uw organisatie daardoor niet meer uit te betalen. Daarnaast resulteert het ... kan dat leiden tot een hogere productiviteit. 2.2 Voordelen voor uw organisatie ...
... met een ‘status aparte’. Hij is in dienst van de organisatie, maar wel (volledig) ten behoeve van de OR. Vanwege het ... secretaris een plaats in het organisatieschema van de organisatie. En zoals u inmiddels weet, bestaat de OR dankzij wettelijke ... vallen, zoals de HR-manager of -directeur. 2.3.1 Hiërarchisch versus functioneel hiërarchisch onderscheid ...
- 1 van 2056
- ››