U bent hier

7.2 Valkuilen binnen het proces

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier MT Rendement
Publicatiedatum: november 2020

Naast de persoonlijke valkuilen voor u als verandermanager, kunnen valkuilen ook opdoemen bínnen het veranderproces. Enkele van deze valkuilen om voor te waken.

7.2.1 De reden voor de verandering is niet helder

directe ­aanleiding

De belangrijkste vraag die bij medewerkers leeft als het om veranderen gaat is: ‘Waarom, en waarom eigenlijk nu?’ De directe aanleiding kan voor u overduidelijk zijn, voor anderen hoeft dit zeker niet het geval te zijn. Medewerkers zullen vervolgens uit loyaliteit een tijdje meegaan met uw voorstellen, maar

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in