U bent hier

1.1. Risico's inschatten en passende maatregelen nemen

Laatst gewijzigd: 
05 april 2019

Een werkgever heeft onvermijdelijk te maken met diverse vormen van aansprakelijkheid. Verzuim, (arbeids)ongevallen, beroepsziekten en ontslagkwesties leveren financiële risico’s op die de HR-professional nooit helemaal kan uitbannen. Maar als hij zulke gevaren scherp in het vizier heeft en de werkgever adviseert over de juiste tegenmaatregelen, kan hij de bijbehorende financiële risico’s wel flink beperken.

De financiële schade van loondoorbetaling, re-integratie en vervanging is te beheersen door een verzuimkostenverzekering af te sluiten. Een rechtsbijstandverzekering voorkomt dat

Word abonnee van Personeel & Arbo
en profiteer voor slechts € 49 de komende maanden direct van:

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank met honderden artikelen met actuele praktijkinformatie over ruim 200 centrale thema's op het gebied van personeelszaken 

  

De content wordt continu aangepast aan de geldende wet- en regelgeving, daardoor heeft u altijd een actueel naslagwerk ter beschikking

  

De maandelijkse e-mailnieuwsbrief wijst u op belangrijke ontwikkelingen

  

Elke twee maanden ontvangt u een magazine waarin een specifiek actueel onderwerp nader wordt toegelicht door de redactie

  

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige helpdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs