Zoekresultaten
1 - 10 van de 15688 resultaten voor: onderneming salaris werkkostenregeling rol diverse afdelingen 133 financiele afdeling
... vaak bepalend Feitelijk wordt de basis van de werkkostenregeling gevormd door de facturen en de diverse grootboekrekeningen ... er dan verschillende grootboekrekeningen moeten bestaan. Uw onderneming kan echter met de belastinginspecteur afspreken dat bij het ...
... organisaties – werken binnen hun organisatie vaak met afdelingen. Regels ledenraad eigen bestuur en vergadering ... een ‘eigen taak’; zij vervult bijvoorbeeld een rol in een bepaalde regio of voor een bepaald soort leden. Daarnaast kan een ...
... genoemd als de sectoren waar de verwachte toestroom naar de afdelingen Bijzonder Beheer het komende kwartaal het hoogst zal zijn. ... waardoor ondernemingen in de problemen raken en bij de afdeling Bijzonder Beheer van hun bank terechtkomen. Zo raakt 15% van ...
... kans het grootst dat deze wordt gepleegd op de financiële afdeling. Ook de afdelingen Commerce en Operations krijgen vaker dan gemiddeld te maken met ...
... kans het grootst dat deze wordt gepleegd op de financiële afdeling. Ook de afdelingen Commerce en Operations krijgen vaker dan gemiddeld te maken met ...
... dat doel? Als de organisatie waar u werkt uit verschillende afdelingen bestaat, zullen al die afdelingen een geheel moeten vormen om het ... of teams geschoold moeten worden. Opleiden kan dus een afdeling overstijgen. Het is zaak dat alle neuzen dezelfde kant op staan. ...
... Cursussen, trainingen en opleidingen worden weer in diverse omgevingen aangeboden. Zo kan er sprake zijn van klassikaal onderwijs, ... en voortgangsgesprekken, maar ook door op diverse afdelingen mee te draaien. 6.2.6 Leerwerktrajecten opstap ...
Goede samenwerking tussen verschillende afdelingen is van belang voor het voeren van een juiste en complete administratie. Voor de financiële afdeling is het belangrijk dat collega’s van de salarisadministratie ervan op ... overzicht van de hoogte van de totale salariskosten van uw onderneming. De loonjournaalpost is een tabel waarin specifiek verantwoord ...
Goede samenwerking tussen verschillende afdelingen is van belang voor het voeren van een juiste en complete administratie. Voor de financiële afdeling is het belangrijk dat collega’s van de salarisadministratie ervan op ... overzicht van de hoogte van de totale salariskosten van uw onderneming. De loonjournaalpost is een tabel waarin specifiek verantwoord ...
... is. Meer over deze regeling kunt u vinden op rvo.nl. Diverse sectoren bieden organisaties ook subsidies specifiek voor scholing. Dit ... kosten die de werknemer zelf voor zijn rekening neemt. Werkkostenregeling belast sinds 2015 Wilt u zaken aan de ...
- 1 van 1569
- ››