U bent hier

7.1 Telefonisch aanspreken

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier FA Rendement
Publicatiedatum: augustus 2021

kost te veel tijd

Stel, uw onderneming verzendt honderden artikelen met een gemiddeld factuurbedrag van € 50. In dat geval kunt u achterstallige vorderingen beter niet telefonisch incasseren. Dat gaat veel te veel tijd kosten.

Belang

schriftelijk

Bij facturen met totaalbedragen van duizenden euro’s is het ook niet verstandig om voor telefonische incasso te kiezen. In dat geval is het belang van uw onderneming immers zo groot dat u beter een schriftelijk aanmaningstraject kunt opstarten en de

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in