U bent hier

6.5 Telefonisch aanspreken

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier FA Rendement
Publicatiedatum: oktober 2017

kans op succes is groot

Het kan geen kwaad om debiteuren telefonisch aan te spreken op hun betalingsgedrag. Dit heeft zelfs voordelen, aangezien de kosten relatief laag zijn en de kans op succes in de praktijk vrij groot is. Bedenk wel dat niet iedere werknemer de juiste vaardigheden heeft om de telefonische incasso voor uw onderneming te doen.

Bepaal dus eerst of telefonische incasso voor uw onderneming wel het meest geschikte instrument is om achterstallige vorderingen te innen.

6.5.1 Keuzes maken

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in