Zoekresultaten
1 - 10 van de 25425 resultaten voor: node onderneming personeel personeelsontwikkeling gesprekscyclus anders 51 jaarlijkse gesprekken
ontwikkelen Periodieke gesprekken tussen de leidinggevende en werknemer worden als een belangrijk ... Veel organisaties gebruiken hiervoor een traditionele gesprekscyclus met drie momenten: een gesprek in januari waarin afspraken ... door kan naar de volgende stap in de carrière. 5.1 Jaarlijkse gesprekken ...
... dat via eigen manieren, via officiële EVC-trajecten of anders? Besteed hier aandacht aan. Het is belangrijk dat werknemers hun kennis ...
... de loopbaan. Er zijn meerdere redenen waarom de traditionele gesprekscyclus niet meer passend is. De belangrijkste hiervan vindt u hier op ... en competenties tegen elkaar afwegen. Daarover voeren ze ook gesprekken met elkaar. De traditionele gesprekscyclus is eigenlijk te ...
... staan niet alleen voor de uitdaging om hooggekwalificeerd personeel aan te trekken, maar vooral ook om het huidige personeel te behouden. ... onder meer druk. De hoge werkdruk in een groeiende onderneming levert nog een ander risico op: werkstress. En dit kan leiden tot ...
... op de bijdrage. Deze uitzondering geldt voor bv’s die geen personeel in dienst hebben die 15 uur of meer werken en zich uitsluitend bezig ... is het laatste jaar dat u een bijdrage moet betalen voor uw onderneming. Vanaf 2013 financiert de KvK de activiteiten uit de begroting van ...
... het formele functionerings- en beoordelingsgesprek andere gesprekken voeren met uw medewerkers die indirect ook bijdragen aan het ... (zie ook het kader op pagina 13). Soms hebben deze gesprekken geen vrolijke insteek, omdat de medewerker niet naar behoren functioneert. U voert dan bijvoorbeeld een van deze typen gesprekken: Correctiegesprek. Een correctiegesprek (ook wel ...
... dat nu ligt kun je namelijk ook gedaan krijgen zónder nieuw personeel te werven (zie hoofdstuk 5). Daarvoor moet je het werk wel anders ... meer producten en informatie produceren dan de onderneming of de klant nodig heeft; meer werk uitvoeren dan de klant heeft ...
... ook: gemiddeld zo’n 30%. En ze besteden maar gemiddeld 51 seconden aan uw zorgvuldig opgestelde e-mailnieuwsbrief. In die tijd opent ... Zorg dat dit er professioneel en aantrekkelijk uitziet, anders haakt de ontvanger alsnog af. Veel nieuwsbriefprogramma’s bieden ...
krapte Het is nu duidelijk waarom de traditionele gesprekscyclus niet meer zo goed werkt, maar wat werkt dan wel? De ontwikkeling ... hoeft niet te veranderen. De vorm van de gesprekken moet wel anders. Neem weer een voorbeeld aan de sportwereld. Na elke sportprestatie is ...
... verdienen uw aandacht, maar dichter bij huis moet uw onderneming oog hebben voor de eigen werknemers. Het is belangrijk om ook met ... werk-privé zorgen voor meer winst. Gemotiveerd en betrokken personeel is namelijk productiever. Ondernemingen met gemotiveerd en betrokken ...
- 1 van 2543
- ››