7.1 Het Johari-venster
model
zo groot mogelijk
Een handig theoretisch model hiervoor is het zogenoemde Johari-venster. Op de volgende pagina ziet u dit venster afgebeeld. Het komt erop neer dat u voor alle besluiten die gedurende het project genomen moeten worden, de ‘open ruimte’ in de communicatie zo groot mogelijk moet maken.
7.1.1 Open ruimte
De open ruimte in de communicatie is die ruimte waarbij de informatie over het besproken onderwerp zowel bij u als bij uw gesprekspartner bekend is. In het project ‘de blauwe
Probeer Fundament nu 14 dagen gratis
Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:
Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie
Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.
Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank
Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.
Gratis adviesdesk
Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.
Toegang tot Rendement.nl
Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.
U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.