Zoekresultaten
1 - 10 van de 38599 resultaten voor: node organisatie leidinggeven gesprekstechnieken 1 gesprekstechnieken waarom zijn ze cruciaal
... de emotie benoemen, luisteren en doorvragen. 3.5.1 Scherp zijn op onduidelijkheid doorvragen Voorkom dat er ... en dat stimuleert volwassen gedrag. Vraag bijvoorbeeld waarom het niet lukt om bepaalde stappen te zetten. Het mooie aan TA is ...
... kun je de volgende acht regels benoemen. 6.2.1 Inhoudelijk goed voorbereiden Zorg dat je inhoudelijk goed voorbereid ... Afhankelijk van de rechten van de OR en het belang van de organisatie tot het specifieke voorstel, kan de OR een positie innemen. Neem ...
... Eerder al zijn training op onbewuste vooroordelen en gesprekstechnieken voor een selectiegesprek aan bod gekomen. Hieronder leest u ... Waar mensen samenwerken, is leiderschap nodig. Zeker als uw organisatie zich inzet om diversiteit binnen te halen. De leidinggevende stuurt ...
... preventief verslavingsbeleid heeft veel voordelen voor uw organisatie: Het maakt het onderwerp verslaving zichtbaar en ... zijn van het verslavingspreventiebeleid. 3.1 Waarom preventie? ...
... maken nogal eens een klassieke denkfout. Vaak zijn ze in de veronderstelling dat ze hun werknemers prima ondersteunen in hun werk ... de werknemers aangeeft daaraan veel waarde te hechten. Waarom leidinggevenden inschattingsfouten maken ...
... van sponsorrechten, wel degelijk rendement opleveren. Dat uw organisatie met de sponsoring uw doelstellingen kan behalen. Waarom meten de ... organisaties de effecten van sponsoring dan niet? 8.1.1 Aard van sponsoring veelzijdigheid In de eerste plaats heeft ...
... als indirect overkomen: uw eigen netwerk wordt gehackt of de organisatie waar u gegevens heeft opgeslagen is slachtoffer van een hack. Denk ... Er zijn een aantal doelen te onderscheiden die verklaren waarom een hacker inbreekt op een netwerk: Diefstal. Het stelen van ... rol; deze vorm van hacken is bij wet strafbaar. 3.1 Waarom hacken? ...
... indirect overkomen: uw bedrijfsnetwerk wordt gehackt of de organisatie waar u gegevens heeft opgeslagen is slachtoffer van een hack. Denk bijvoorbeeld aan een bank of IT-leverancier. 5.1.1 Diefstal concurrentie Meestal wordt een netwerk gehackt om ...
... en redenen die in het werk gelegen zijn. Het is goed als uw organisatie met de werknemer die eerder wil stoppen bespreekt wat zijn reden of ... Dit kan mede bepalen hoe hier verder mee om te gaan. 7.1.1 Werken wordt te belastend te zwaar Een veelgenoemde reden om ...
... Naast een wachtwoord (de eerste factor) moet de gebruiker zijn inlogpoging namelijk met een tweede factor (zoals een cijfercode via sms ... zien en ervaren. Managers moeten daarom duidelijk ‘het waarom’ benoemen: wat betekent 2FA voor de bedrijfscontinuïteit (artikel) ...
- 1 van 3860
- ››