U bent hier

Onderneming & Fiscus
Niet kunnen betalen11. Debiteurenbeleid11.7 Incassogesprekken

11.7 Incassogesprekken

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier FA Rendement
Publicatiedatum: april 2020

aanmaning

Een telefoontje werkt vaak zeer effectief. Soms kunt u zelfs een hele schriftelijke aanmaningsprocedure overslaan omdat een telefoontje al kan leiden tot betaling. Kent u de klant persoonlijk, dan komt een telefoontje vaak zelfs ook vriendelijker over bij de klant. Er zijn klanten die geïrriteerd raken als er opeens een aanmaning op de mat valt. Behoud van klanten en een goede zakelijke relatie staan altijd voorop.

Het voeren van incassogesprekken is een vak apart. Er zijn tegenwoordig veel cursussen en

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in