U bent hier

3.2 De klik

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier HR Rendement
Publicatiedatum: oktober 2021

‘passen’

Het hebben van een goede klik met een kandidaat is een heel geaccepteerd argument om een keuze te maken. De klik zou nodig zijn omdat u toch ook op een prettige manier wilt samenwerken. De kandidaat moet wel in het team ‘passen’. Werknemers die goed met elkaar overweg kunnen, werken graag samen en dat is natuurlijk goed voor het werk. Maar wat is die klik eigenlijk? Waar leidt u uit af dat er een klik is? En is die aanvankelijke klik in de werving en selectie wel de basis voor goede samenwerking? En ten slotte: wrijving leidt tot glans.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in