U bent hier

Onderneming & Administratie
Rapporteren7. Andere rapportage­systemen7.2 Customer Relations Management (CRM)

7.2 Customer Relations Management (CRM)

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier FA Rendement
Publicatiedatum: februari 2015

klantwaarde

CRM is een instrument voor het beheren van uw klantrelaties. Niet het product, de dienst of het proces, maar de klant staat centraal. Door klantwaarde te meten en te beïnvloeden, verkrijgt u meer inzicht in uw klanten en kunt u de klant­relatie duurzamer maken.

Een belangrijke voorwaarde voor een succesvol gebruik van CRM in uw organisatie, is een organisatiecultuur waarin werknemers bereid zijn informatie en kennis over klanten te gebruiken en te delen. Klantgericht denken is onderdeel van kwaliteitsmanagement

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in