U bent hier

5.4 Bewaarwijze

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier HR Rendement
Publicatiedatum: juni 2020

verschillende manieren

Uw organisatie kan de gegevens waarvoor een bewaarplicht geldt op verschillende manieren opslaan en bewaren. Bij een controle moet u de originele gegevens kunnen overleggen, die dan juist en ongewijzigd moeten zijn. Een (beperkt) deel van de organisaties werkt nog veel met papieren documenten. Maar het digitaal opslaan van gegevens heeft veel voordelen. U mag echter niet zomaar de vorm van (fiscale) gegevens wijzigen.

Toegankelijk

gemakkelijk

goed

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in