U bent hier

Onderneming & Personeel
Thuiswerken2. Thuiswerkbeleid voor de organisatie2.2 Rollen bij totstandkoming van thuiswerkbeleid

2.2 Rollen bij totstandkoming van thuiswerkbeleid

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier HR Rendement
Publicatiedatum: februari 2021

Een werkgever kan niet zomaar een thuiswerkbeleid in het leven roepen. De HR-afdeling kan assisteren bij het in kaart brengen van alle aspecten, aandachtspunten en betrokkenen. Hieronder leest u wie een rol spelen bij het opstellen van een thuiswerkbeleid.

2.2.1 Werknemers

flexibiliteit

Allereerst zijn er de werknemers die moeten aangeven of ze thuis willen werken en zo ja, hoe zij dat voor zich zien. Hoe vaak willen ze thuiswerken, hoe veel flexibiliteit zouden ze willen hebben, wat voor faciliteiten hebben zij nodig om thuis te kunnen

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in