4.3 Arbeidsmarktcommunicatie
employer branding
arbeidsmarktstrategie
Al voordat iemand in dienst komt, kan de werkgever informatie over de arbeidsvoorwaarden delen. Dit kan bij de arbeidsmarktcommunicatie gebeuren: hét middel om het werkgeversimago voor het voetlicht te brengen en talenten aan te trekken. ‘Employer branding’ is een essentieel onderdeel van het wervingsbeleid en kan niet bestaan zonder goede arbeidsmarktcommunicatie over de werkgever. Als de organisatie zich weet te presenteren als een aantrekkelijke werkgever, zal dat eerder
Probeer Fundament nu 14 dagen gratis
Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:
Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie
Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.
Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank
Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.
Gratis adviesdesk
Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.
Toegang tot Rendement.nl
Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.
U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.