Zoekresultaten
1 - 10 van de 8797 resultaten voor: onderneming administratie kostenvergoedingen studiekostenvergoeding
fiscale behandeling Bij het uitbetalen van kostenvergoedingen aan werknemers via de salarisadministratie krijgt u te maken ... werknemers aanwijst als eindheffingsloon kan blijken uit uw administratie, wat uiterlijk op het (fiscale) genietingsmoment van de ...
onder voorwaarden Als uw onderneming met de nieuwe werknemer een kostenvergoeding in vaste vorm ... omvang van de onderdelen van de vergoeding bij de administratie bewaart (deze specificatie moet u vóór uitbetaling van de ...
... aantal] termijnen.’ Daarnaast moet u voor uw eigen administratie uiteraard goed vastleggen: wanneer u aan welke werknemer ... voorschot buiten het loonbeslag om uitbetalen, omdat dit uw onderneming in een vervelende (financiële) positie brengt (zie hoofdstuk 9). ...
... heeft. Dat betekent vaak een behoorlijke speurtocht in de administratie of in de archieven naar de aankoopbewijzen, facturen of andere ...
... krijgt, moet u extra aan de slag! Bewaar kopie administratie zorgvuldig automatisch De eventueel in de arm genomen ... partij voor salarisverwerking of -administratie kan uw onderneming na afloop van het kalenderjaar automatisch een kopie van uw ...
... bonnetjes of andere betaalbewijzen die de werknemers bij uw onderneming hebben ingeleverd ter onderbouwing in de administratie worden bewaard. Via welke administratie dit precies loopt, hangt ...
... om (een deel van) de vergoeding te schrappen. 5.1 Kostenvergoedingen en thuiswerken ...
... de gegevens van voorgaande jaren mag de Belastingdienst uw onderneming een voorlopige aanslag opleggen. De fiscus moet deze voorlopige ...
Het bijhouden van een goede administratie en het voldoen aan alle administratieve verplichtingen kan het risico van aansprakelijkstelling beperken voor uw onderneming. Administratie aansprakelijkheidsschuld De ... Maar de fiscus kan hierbij ook de administratie van uw onderneming gebruiken, als u de aannemer of inlener een schakel hoger bent. Als ...
... van een buitenlandse werknemer in Nederland moet uw onderneming voldoen aan een reeks administratieve verplichtingen. 4.1.1 ... ander werk gaat doen, is een nieuwe TWV nodig. Ook als uw onderneming een werknemer overneemt die al over een TWV beschikt wegens een ...
- 1 van 880
- ››