Zoekresultaten
1 - 10 van de 23759 resultaten voor: onderneming administratie kostenvergoedingen studiekostenvergoeding 43 afspraken maken
vastleggen Als uw onderneming kosten van het onderhouden en verbeteren van kennis en vaardigheden of opleidingen en studies vergoedt, moet u daar goede afspraken over vastleggen met de werknemers. U kunt de afspraken met uw werknemers over het ontvangen van een studiekostenvergoeding vastleggen in een aparte studieovereenkomst. U kunt ...
fiscale behandeling Bij het uitbetalen van kostenvergoedingen aan werknemers via de salarisadministratie krijgt u te maken ... werknemers aanwijst als eindheffingsloon kan blijken uit uw administratie, wat uiterlijk op het (fiscale) genietingsmoment van de ...
onder voorwaarden Als uw onderneming met de nieuwe werknemer een kostenvergoeding in vaste vorm ... omvang van de onderdelen van de vergoeding bij de administratie bewaart (deze specificatie moet u vóór uitbetaling van de ...
... krijgt, moet u extra aan de slag! Bewaar kopie administratie zorgvuldig automatisch De eventueel in de arm genomen ... partij voor salarisverwerking of -administratie kan uw onderneming na afloop van het kalenderjaar automatisch een kopie van uw ...
... voorziening van CO2 aan de glastuinbouwsector mogelijk te maken van circa 2,0 Mton op jaarbasis. De glastuinbouwsector en het ... klimaattafels zijn in het Klimaatakkoord nog meer afspraken nodig om de doelstellingen binnen de glastuinbouw te realiseren. Een ...
... U kunt dan zien wat er nodig is om de inventarisatie te maken. Zo ontkomt u er in principe niet aan om op iedere bedrijfscomputer – ... heeft. Dat betekent vaak een behoorlijke speurtocht in de administratie of in de archieven naar de aankoopbewijzen, facturen of andere ...
Als u in het verleden afspraken over de behandeling van vergoedingen en verstrekkingen heeft gemaakt ... de werkkostenregeling (WKR) niet altijd geldig. Alleen de afspraken over een gerichte vrijstelling of intermediaire kosten blijven ... kostenvergoeding geeft, dan moet u er in uw financiële administratie op letten dat in die kostenvergoeding geen bestanddelen zitten ...
... Het gaat om de BTW-problematiek. In de financiële administratie legt u kosten altijd exclusief BTW vast, maar voor de ... in overleg tussen de Belastingdienst en de werkgever. Uw onderneming kan straks met de inspecteur afspreken dat u bij het berekenen van ... voorzieningen uit de vrije ruimte. Straks afspraken maken over BTW vrije ruimte ...
Het bijhouden van een goede administratie en het voldoen aan alle administratieve verplichtingen kan het risico van aansprakelijkstelling beperken voor uw onderneming. Administratie aansprakelijkheidsschuld De ... Identificatie controleren neem mee in de afspraken Als uw onderneming personeel inleent, moet u weten wie er bij u ...
... bonnetjes of andere betaalbewijzen die de werknemers bij uw onderneming hebben ingeleverd ter onderbouwing in de administratie worden bewaard. Via welke administratie dit precies loopt, hangt ...
- 1 van 2376
- ››