U bent hier

3.3 Periodieke controle

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier FA Rendement
Publicatiedatum: oktober 2017

truc van ­oplichters

Bij bestaande klanten blijft een kredietrapportage ten onrechte vaak achterwege. Op grond van goede ervaringen is het immers verleidelijk zich geen zorgen meer te maken over hun kredietwaardigheid. De situatie verandert echter als een klant na verloop van tijd grotere orders gaat plaatsen en de termijn waarbinnen hij betaalt, geleidelijk oploopt totdat betaling geheel achterwege blijft. Dit is een bekende truc van oplichters. Zorg voor periodieke verversing van bedrijfs- of kredietinformatie en volg de ontwikkelingen in de branche

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in