U bent hier

4.4 Aanspreekpunt voor werknemers

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier MT Rendement
Publicatiedatum: mei 2022

aanspreekpunt

De bedrijfshulpverlener moet makkelijk benaderbaar zijn voor andere werknemers. Sterker nog: iedere werknemer binnen uw organisatie moet weten wie de bhv’ers zijn. Allereerst zodat zij een aanspreekpunt kunnen zijn tijdens calamiteiten. Het is immers niet de bedoeling dat werknemers eerst het evacuatieplan erop moeten naslaan om op te zoeken wie de bhv’ers zijn.

4.4.1 Intranet en smoelenboek

foto

Het intranet biedt ook een manier om de bhv’ers bekend te maken onder de werknemers. Daar

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in