U bent hier

4.3 Tijdig signaleren

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier Management Rendement
Publicatiedatum: maart 2023

open

Gaat het functioneren van medewerkers in uw (project)team achteruit, of zijn ze negatief of gespannen, dan is er mogelijk iets aan de hand. Als u een conflict signaleert of gevraagd wordt een conflict te helpen oplossen, zijn een aantal vaardigheden van belang. Zo is een open, eerlijke en geïnteresseerde houding vereist.

Tijdens conflicten kunnen de kleinste zaken het conflict verergeren. Zorgvuldig en strategisch zijn in uw communicatie is van het grootste belang.

Probeer aannames, adviezen en meningen

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in