10.2 Beoordelen
eindresultaten
Het beoordelen van een thuiswerker kan een uitdaging zijn voor een leidinggevende. Hij ziet met name de eindresultaten en heeft minder zicht op de manier waarop dat resultaat wordt bereikt. Tussentijds even langslopen om te vragen hoe het gaat zit er niet in, daarvoor moet de leidinggevende de telefoon pakken. Dat kan ertoe leiden dat de werknemer zich gecontroleerd voelt.
beoordelingsgesprek
In een traditioneel beoordelingsgesprek is meestal veel aandacht voor de competenties van de werknemer
Probeer Fundament nu 14 dagen gratis
Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:
Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie
Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.
Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank
Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.
Gratis adviesdesk
Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.
Toegang tot Rendement.nl
Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.
U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.