Zoekresultaten
1 - 10 van de 18691 resultaten voor: node organisatie leidinggeven gesprekstechnieken 9 groepsgesprek
... Eerder al zijn training op onbewuste vooroordelen en gesprekstechnieken voor een selectiegesprek aan bod gekomen. Hieronder leest u ... Waar mensen samenwerken, is leiderschap nodig. Zeker als uw organisatie zich inzet om diversiteit binnen te halen. De leidinggevende stuurt ...
... Afhankelijk van de rechten van de OR en het belang van de organisatie tot het specifieke voorstel, kan de OR een positie innemen. Neem ...
... groepsprocessen en coacht u de afzonderlijke teamleden. 9.4.1 Teambuilding dreamteam Als leidinggevende heeft u de taak om ... geeft. Het is meestal een vaste groep werknemers in uw organisatie die samen verantwoordelijk is voor een bepaald proces. In ... taak of activiteit in handen van een teamlid. 9.4 Leidinggeven aan een team ...
... onder werknemers, omdat ze zo helder krijgen waar de organisatie naartoe wil. Ook voor uw organisatie zijn leidinggevenden een belangrijke informatiebron en een ... beoordelende rol bij veranderprocessen (voorbeeld 9). Zij zien toe in hoeverre werknemers het gewenste gedrag laten zien en ...
... diepgaande impact op u als leidinggevende en uw manier van leidinggeven. Sinds het moment dat u gedwongen werd om volledig virtueel te ... en de daarbij gepaarde controle langzaam maar zeker uit uw organisatie verdwenen. Dit heeft – vermoedelijk – plaatsgemaakt voor een ...
draagkracht Leidinggeven betekent niet simpelweg dat u uw medewerkers vertelt wat ze moeten ... beïnvloeden samenwerken Wat houdt leidinggeven precies in? Leidinggeven draait primair om de medewerkers en het ... zover zien te krijgen dat ze doen wat goed is voor de organisatie, met zo min mogelijk wrijving en tijdverlies. Het resultaat is dat ...
draagkracht top-down bottom-up Leidinggeven betekent niet simpelweg dat u uw werknemers vertelt wat ze moeten ... zover zien te krijgen dat ze doen wat goed is voor de organisatie, met zo min mogelijk wrijving en tijdverlies. Het resultaat is dat ...
... de medewerker ook al zijn kennis, kunde en ervaring uit de organisatie verdwijnt. Deze medewerkers zijn vaak cultuurdragers in de organisatie geworden en ze zijn belangrijk voor het overdragen van de normen en ...
... werken te bevorderen, kunt u bijdragen aan het succes van de organisatie op de lange termijn. Dit vraagt van u een aanpassing aan de ... Slimme communicatie is de sleutel tot succesvol leidinggeven in hybride werkomgevingen. Een belangrijke stap daarin is dat u ...
- 1 van 1870
- ››