U bent hier

6.4 Verschillende boodschappen

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier FA Rendement
Publicatiedatum: april 2019

doelgroep

Als het goed is, gaat u uw verhaal aan verschillende mensen vertellen. U bent immers op zoek naar zo veel mogelijk investeerders. Het is om die reden belangrijk uw boodschap aan te passen aan de verschillende groepen mensen die u wilt bereiken. Iedere doelgroep krijgt zijn eigen verhaal, aangepast aan de interesses, het taalgebruik en de belevingswereld van die groep.

6.4.1 Segmenteren

onderverdelen

Een doelgroep is een afgebakende groep mensen waarop u zich in dit geval met uw

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in