U bent hier

5.3 Kantoorinrichting

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier OR Rendement
Publicatiedatum: juni 2020

persoonlijke spullen

De organisatie die HNW mét flexplekken invoert, moet vanzelfsprekend de kantoorinrichting aanpassen en de werkplekken creëren. Behalve werkplekken voor diverse werkzaamheden moeten er voorzieningen zijn waar werknemers hun papierwerk, hun archief, andere persoonlijke spullen en eventueel hun laptop kunnen opbergen.

Lockers

privacywet

Vaak kiezen organisaties voor lockers. Een slimme keuze met het oog op de privacywetgeving. Zo kunnen werknemers hun persoonlijke spulletjes en

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in