U bent hier

Organisatie & Leidinggeven
Organisatiemodellen4. Veilig en gezond werken4.6. In de praktijk

4.6. In de praktijk

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier MT Rendement
Publicatiedatum: september 2019

Werknemers van een deurwaarderskantoor hebben regelmatig te maken met agressieve bezoekers die een schuld open hebben staan. Die kunnen zich niet altijd vinden in de voorgestelde betalingsregeling en een aantal werknemers hebben te maken gehad met geweld. De werkgever gaat als volgt te werk:

  • Bronmaatregelen: niet mogelijk, want de werknemers moeten nu eenmaal in gesprek gaan als boze bezoekers langskomen en dat kan alleen op afspraak.
  • Collectieve maatregelen: de bezoekersbalie afschermen met een glazen wand en een toegangsdeur waarvoor een pasje is vereist. Daarnaast
Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in