7.2 Meldingsprocedure
registratiesysteem
Het is verstandig om intern een meldingsprocedure en een registratiesysteem op te zetten. Werknemers moeten werkstress – eventueel anoniem – kunnen melden bij de preventiemedewerker, de leidinggevende, uw HR-afdeling of de vertrouwenspersoon (zie ook paragraaf 6.4). Met een registratie merkt u problemen op een bepaalde afdeling snel op. Ook weet u zo of een ingevoerde maatregel werkt.
U kunt voorstellen om werkdruk een vast onderdeel te laten zijn van gesprekken over het functioneren. Let op: werknemers
Probeer Fundament nu 14 dagen gratis
Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:
Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie
Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.
Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank
Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.
Gratis adviesdesk
Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.
Toegang tot Rendement.nl
Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.
U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.