U bent hier

8.2 Communicatieplan

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier FA Rendement
Publicatiedatum: april 2019

overzicht

Het is handig om ook een communicatieplan op te stellen voor de periode waarin u uw project gaat ontwikkelen, dus na afloop van de campagne. Dit hoeft helemaal niet erg ingewikkeld en uitgebreid te zijn: het is vooral bedoeld om overzicht te krijgen.

informatie­behoefte

Zie zo’n plan als een kapstok om goed op een rij te zetten wat de informatiebehoefte is tijdens de ontwikkeling van uw project. Ook kunt u in uw communicatieplan opnemen wat u nodig heeft om in die informatiebehoefte te voorzien. U

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in