8.6 Evalueren
Het einde van de campagne is ook het moment van evaluatie. De verleiding kan groot zijn om na het feestelijke moment van het slagen van de campagne direct door te pakken met de ontwikkeling van uw project.
Kritisch
Maar een evaluatie dwingt u om kritisch terug te kijken naar hoe de campagne is verlopen. Een belangrijk doel hiervan is een eventuele volgende crowdfundingactie (nog) beter te laten verlopen. Nu hebben u en uw onderneming immers heel veel waardevolle ervaring opgedaan.
Wat levert uw evaluatie op?
De moeite nemen om de crowdfundingcampagne te
Probeer Fundament nu 14 dagen gratis
Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:
Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie
Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.
Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank
Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.
Gratis adviesdesk
Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.
Toegang tot Rendement.nl
Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.
U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.