U bent hier

7.2 Looptijd campagne

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier FA Rendement
Publicatiedatum: april 2019

effectief

Een crowdfundingcampagne heeft een relatief korte looptijd. De gemiddelde campagne kent een duur van één tot twee maanden. Uit onderzoek blijkt dat de looptijd van een effectief project, zowel nationaal als internationaal, zestig dagen is.

Momentum

urgentie

U moet in een kort tijdsbestek druk opbouwen en mensen aan boord krijgen. Als het te lang duurt, is de urgentie weg en bent u de aandacht kwijt. Een goede voorbereiding is dus onontbeerlijk. Tijdens de campagne kunt u geen tijd

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in