U bent hier

7.4 Relaties

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier FA Rendement
Publicatiedatum: april 2019

Bij een crowdfundingcampagne kijkt u ook naar doelgroepen op basis van het soort relatie dat u met iemand heeft. Zoals gezegd gaat het om betrokkenheid.

Hoe dichterbij iemand staat, hoe meer betrokken hij waarschijnlijk is en hoe groter de kans dat hij uw project zal steunen. Het is goed om de verschillende soorten relaties in kaart te brengen. De diverse relatietypes hebben ieder een eigen functie en worden in de campagne ook allemaal op verschillende, passende momenten benaderd.

7.4.1 Typen relaties

familie

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in