U bent hier

4.3 Hulpmiddelen inzetten

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier Arbo Rendement
Publicatiedatum: juli 2022

gedrag ­beïnvloeden

Gedrag is te beïnvloeden dankzij onder andere zogeheten wearables zoals gezondheidshorloges, stappentellers en challenges (app).

4.3.1 Wearables

Wearables zijn minicomputers die op het lichaam worden gedragen en die interactie hebben met de gebruiker. Sensoren meten beweging en de gegevens zijn in te zien via een app. Veelgebruikte wearables in bijvoorbeeld de gezondheidszorg zijn activity trackers en smartwatches die data over gezondheid en activiteit verzamelen.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in