3.1 In gesprek met werknemers
non-verbale gedraging
Als arboprofessional moet u zich allereerst bewust zijn van uw eigen typische non-verbale gedragingen. Integriteit, betrokkenheid en oprechte interesse straalt u niet alleen uit door wat u zegt, maar ook door uw non-verbale gedragingen. Gaat u in gesprek met een werknemer over de leefstijl, dan is het belangrijk dat die werknemer u vertrouwt en zich veilig voelt. Pas dan kunt u het non-verbale gedrag van de werknemer observeren en interpreteren.
Gesprekstechnieken leveren meer informatie op
Probeer Fundament nu 14 dagen gratis
Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:
Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie
Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.
Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank
Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.
Gratis adviesdesk
Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.
Toegang tot Rendement.nl
Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.
U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.