U bent hier

1.1 Nulmeting

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier Office Rendement
Publicatiedatum: april 2016

nulmeting

Als u uw zakelijke communicatie onder de loep wilt nemen, ga dan niet lukraak uw klantcommunicatie, website of huisstijl aanpassen. Zonder goed plan is dat zonde van het geld en de energie. Verstandiger is het om een ‘nulmeting’ uit te voeren. Bepaal eerst op basis van uw kernwaarden en missie hoe u wilt overkomen op de buitenwereld. Kijk vervolgens hoe u er voorstaat: voldoet uw organisatie op alle niveaus aan de verwachtingen en gebruikt u daarvoor de juiste zakelijke communicatiemiddelen? Voor de meeste organisaties geldt dat er nog wel

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in